PUT THAT OLD GUN DOWN.

Hejhopp! Sitter på psykologin och jobbar med en skrivuppgift. Denna Torsdag är ingen höjdardag, imorse vaknade jag upp ensam, Patrik var ute och plogade. Allt krånglade, trampade 1m hög snö och blev blöt. När jag äntligen kom till bilen och började köra iväg tändes först tank-lampan, insåg kort efter det att jag glömt busskortet så det var bara att vända och börja leta. Hittade inte busskortet och började bli orolig för hur jag skulle ta mig till skolan. Insåg sedan att jag helt enkelt fick tanka bilen med mina allra sista pengar och röra mig mot stan. Heeeelt hopplöst! Men nu sitter jag och lyssnar på Miss li, så jag blev genast en aning gladare ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0