I CAN´T CHANGE THE PAST.

Varit en fullspäckad helg och jag är helt dötrött! Vaknade upp i djursätra hos Jinne, somnade med philip bredvid mig men han gör alltid favoriten i repris och lägger sig i soffan under natten. Myyycket gullig pojkvän man har ;)
I fredags var jag och flängde lite överallt, var dock aningen fullare än jag borde. Icka bra dedär!
Tackar dock alla för en bra helg!!
Drar ut och övningskör till lidköping om en stund, ska få köra merca, hohoho :DD
Måste visa drömbilarna här nu också !
Charger från 69
Corvette c5
Kom fram till det att om jag börjar spara nu så kanske jag råd med dom om sådär 20-30 år ;)
I can´t say "im sorry" for the rest of my life, even if I want. Try to love me like you always do and accept me like only you can do. I did something wrong and I stand up for that. But now you have to push this away and look forward.
I can´t change the past, and you know it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0