DON´T THINK.

Tjarrååå. Är i skolan och ska la snart börja då. Igår när jag kom hem inväntade jag Johanna, vi käkade och gjorde oss sedan klara för lite fika på stan med Johannes. Pauline och Angelica kom sen också, trevligt trevligt! Drog sedan hem till mig, Gick en peommenix med Sebastian som var behövligt. Att lite prat kan göra så mycket på en människa :) Kom sedan in igen och käkade glass med Johanna och Johannes, jag och grabben pratade jobb och lilla Johanna hade ont i munnen efter att ha skaffat räls.
Längtar till imorgon nu för jag vill verkligen ha helg!!
Fredag blir det utgång med Evelina och Johannes bakom ratten, får se vart vi hamnar.
Lördag blir det lite fix och trix hos min mamma och på kvällen hoppas jag att Philip kommer till mig så vi får ha våran egena lilla tid med mys framför en bra film.
Söndag ska jag sätta mig ner och planera lite, lägga upp hur jag ska läsa upp ett par ämnen osv! :)
För er som inte sett det så har jag grejat till med håret, börjar faktiskt redan störa mig på att ha långt, det är jobbigt :(

Kommentarer
Postat av: Skrattis :P

Vad fin du är gullet

2011-10-15 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0