DON´T TRY TO BRING ME DOWN.

Hejhoppsnopp.
Försov mig idag, eller ja, somnade 5 och skulle gå upp sex så tog mig ett par extra timmar och vaknade 8, med tre timmars sömn pallrar jag mig iväg till skolan, visste att jag redan missat historian som skulle vart min enda lektion idag. Men fick info igår om att vi skulle dra och kika praktikplats. Kommer till skolan och självklart får vi återbud, vi ska alltså inte iväg till den där praktikplatsen. Woho säger jag bara! Har ett prov klockan halv fyra, har försökt plugga men inte ett skit har fastnat. Kunde sovit till två typ och här sitter jag och svär över våran fantastiska skola!
Idag ska jag unna mig en jääävla massa sömn, behöver det som aldrig förr!
Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0