Torsdag och en trött Alicia.

Uräktar för sjukt dryga inlägg det senaste, har helt enkelt hänt för mycket och då blir det bara slöskrivning.
Sitter i skolan och första lektionen har precis hoppat igång, känner min inte så manad till att jobba men behöver ta igen lite grann nu innan betygen sätts. Det är torsdag och det innebär pluggdag för mig och fröken evelina, annars ska jag nog bara ta det lugnt idag. Det har varit 3 fartfyllda dagar det senaste och nu behöver jag nog bara slappa.
Har mittbena idag, haha det känns helt fuckat, sjuuukt ovanligt! men vi alla måste prova något nytt ibland :)
Tänkte ta lite bilder om vädret håller i sig också, var längesen jag tog lite seriösa bilder med tanke på att kameran till mesta dels följer med på fester osv ;)
Haha, bilden är tagen i förra veckan någongång, men fan vad vi är shnygga!
Måste göra något med mitt hår också, det är solblekt, slitet och fult som fan. Blir deprimerad snart fan.
Har mina funderingar men det får ni veta om jag får för mig att göra det ;)
Kyss osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0