Thats stupid.

Söndag, käära söndag. Är lagom trött idag!
Skulle som sagt följt med till Tidaholm igår men det blev strul och istället drog jag med på mammas erbjudande om att käka god mat på Riviera här i skövde
Mycket gott osv!
Sen var det spelning på valhall som gällde, kollade ett band som splittrades för längesen men slog ihop sig den här kvällen för att göra en enda spelning! Tror dom hette leviticus, spelade typ gammal rock, heeelt okej :)
Ska ta en kopp kaffe nu, sätta mig på balkongen och njuta av fint väder. Ska sen hoppa in i duschen och göra mig klar för lite fika time med min pappa. Börjar bli sådär barnsligt pappa-sjuk igen!
Hoppas alla har en bra dag, för det tänker jag ha!
Jag kommer alltid önska mer av dig, kommer alltid sträva efter mer.
Tänker inte vara blind mer, tänker köra exakt så som jag vill ha det.
Nöjer mig inte med halvsatsning längre, för det är nu som gäller.
Let´s see if we can make it.
Mr. perfect don´t exist my little friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0