Tacopaj på G!

Hej mina kära vänner! Just nu sitter jag hemma hos min underbara pappa med familj och inväntar tacopaj som eveline ska laga, blir riktigt stolt över henne ;)
Var kvar efter skolan idag och blev klar med min storyboard i esteten, blev riktigt nöjd då jag valde att använda bilder jag själv tagit och även redigera dom i svartvitt. Hoppas verkligen att det här blir ett arbete som håller mig kvar på ett stadigt G åtminstonde!
Helgen är ju snart här! Kommer bli så fruktansvärt roligt!!! :D
Hoppas alla haft det bra i det hyffsade vädret, skönt att blåsten lugnat sig, eller hur? ;)
Hade väldigt enkla kläder på mig idag, Ett ganska u-ringat linne från Gina (100 spänn typ?) Och ett par klassiska leggins som jag samlar på mig lika ofta som jag byter underkläder, haha. Hade även en grå kofta på mig som jag är lite småkär i, den är också införskaffad på Gina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0