Men låt det va som i en film.

Hej och hopp! Har en sån där dag då jag bara känner mig kluven, står någonstans mellan höger och vänster.. Står jag i mitten då? Nej, jag känner mig inte depp och tänker inte skriva någon medelmåtta där jag gnäller. Känner mig faktiskt glad, lite förvirrad bara. (:
Idag ska jag göra ett par prov och sen hem, men vette fan vad jag ska göra hemma. Funderar på att dra ut och springa men kommer bara störas av blåsten. Kanske man ska kika på om Johnny har lite tid över så man kommer ut och går iaf? :)
Längtar verkligen till lovet nu, och det närmar sig som bara fan, veckorna springer iväg! Första veckan av sommarlovet kommer spenderas i munkedal. Ska vara hos Marcus och även vara med på hans student på fredagen, blir en riktigt bra start :)
Kan gärna få bli lördag nu också, det är ju crusing i Mariestad då! Vilka ser man där?
Just nu:
Evelina när vi bakade:
I lördags gick det fort på vägarna, observera att hastigheten höll på att stiga när kortet togs. Var nära att kissa på mig fan..
Kyss osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0