Fredag = Plugg!

Skippade utgången denna fredag och kör på lite plugg nu istället. Det var Evelina som fick mig att trycka nosen i boken och lära mig något. Har varit en bra vecka känner jag, även om man varit väldigt trött så har det rullat på och jag har fått en del gjort. Sista veckan att jobba upp betygen nästa vecka också, bara att köra på helt enkelt!
Är verkligen jätte sugen på att fixa till håret nu föresten, har haft tankar på att färga svart/mörkbrunt igen vette fan alltså, det är ju skit svårt att få till en annan bra färg sen. Får helt enkelt vänta tills jag fått lite pengar så kör jag på sen! :)
Imorgon ska jag jobba, drar upp vid fem någon gång och beger mig till tidan/flistad, syster yster behövde lite arbetskraft ;)
Här har vi hur jag typ vill ha mitt hår, är så jäävla sugen på´t!
Nu ska jag invänta natalie, blev sjukt sugen på att fota henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0