Fika och tandläkaren!

Var hos fröken-tandpillare idag, har lika mycket skräck varje gång, hatar det fan. Finns inget värre än när dom tar fram det där ruggiga verktyget som dom skrapar i tänderna med, fy fan. Men det gick bra, måste bara göra om en lagning som har gett upp, annars var mina tänder fina och friska, Skönt!!
Åkte sedan till skövde igen och mötte upp sara, bjöd henne på en gó latte. Vi gjorde något ovanligt och satte oss inte på Pim´s den här gången, utan det nyöppnade fiket vid hemmakväll som heter "Fika", rekommenderar det stället varmt med trevlig personal och mycket bra kaffe!
Lägger upp en dagens-outfit bild också, inte alls likt mig men !
Har en body som en köpt på gina om jag inte minns fel. Kofta från kapphal, Shortsen har jag fått från min kusin men det är avklippta chinos, sedan ett par enkla tunna stumpbyxor. Hade ock velat ha på mig något varmare med tanke på att det näst intill blåste storm idag!
Pössokram (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0