Sunday bloody sunday.

Spenderar kvällen med plugg först och främst, sen ska jag ut med hunden och dra med kameran för lite fotning.
Sen ska jag tända ljus, lägga mig i sängen och drömma mig bort. <3
Pappa har börjat ligga ute på jobbet igen så han åkte vid nio imorse, tycker inte om att ha honom över 100 mil bort, vill ha min lilla papsi nära juu! Blev väckt av styvmamman för att krama pappa hejdå. haha, jävla pappagris jag är :(
Hoppas alla haft en livligare helg än mig iaf, håller ett leende för eran skull ;)
Längesen jag la upp ett inlägg i "selfcare", vet dock inte om det är så uppskattat från eran sida? Men ska slänga upp ett om avslappning och sånt snart tänkte jag :)
Dagens:
Fastnade väl mest på texten, för Sverige har ju ballat ur enligt mig.
Just det! Ni vet att jag hade problem med att lägga upp youtube länkar för ett tag sedan? Skickade frågan till blogg.se och fick ett svar. Har sett några bloggar som fortfarande har problem och här har ni svaret! :)
Om ni inte ser så ska den understa rutan "Använd gammal inbäddningskod" kryssas i istället. Sen kopierar ni som vanligt koden och bäddar in på bloggen :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0