Monday morning.

Sitter på medicin lektionen och möglar, ska repetera till ett prov men känner mig lite för slö i kroppen för sådant...
jag och Evelina ska hålla våran idrotts lektion idag, får hoppas att det blir bra :)
Är så himla sugen på att dra och äta nu, behöver laddas upp med ny energi. Om jag inte sagt det förut så äter ju vi på restaurang med skolan nu för tiden, vi har fått riktigt grym mat och jag hoppas vi blir kvar där ;)
Det är bra skit! :)
Drar som sagt och har möte med min prao plats idag, sist jag var där fick jag reda på att min handledare är finsk. Som ni kanske vet är jag ju jag hörselskadad. Ni hör ju själva.. En hörselskadad och en finne går inte ihop. Tror jag ska räkna hur många gånger säger "Va?" under dom två veckorna jag är där ;)
På tal om hörselskadan ska jag in till sjukhuset i slutet av mars, kommer få veta om jag får operera mig igen och dessutom ska jag skaffa hörapparat.. Jävla pansionärsvarning :( Men det är ju för mitt eget bästa och det ska faktiskt bli gött att få höra som en normal människa.
Det finns tre saker jag tackar min hörselskada för
1. Jag slipper höra saker jag inte vill höra
2. har precis fått en jävla massa pengar som ersättning. Detta har mamma satt in på ett konto så jag kan ha det när jag flyttar, sweet.
3. Folk kan skratta åt mig utan att jag behöver dra ett skämt. Då menar jag att dom skrattar åt situationen när jag sagt "va?" typ 50 ggr :)
Får se om jag hittar en liten jävla manick att pilla in, vill ju helst inte att det syns över huvudetaget.
Nog om mitt handikapp! Vill fortfarande göra något med mitt hår, är så sjukt sugen på det men vet verkligen inte vad. Behöver massa hjälp !
Därmed ska jag plugga, puss och kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0