Måndag kväll

Avslutar en riktigt lång dag i Anders mysiga säng. Fick damma alla hyllor på apoteket idag, mindre rolig arbetsuppgift måste jag säga! Fick dock sluta tidigt, drog då och köpte present till natalie som hon och Robin sedan kom och hämtade. Fick bli en skitsnygg ring hon kikat på sen tidigare och värmeskydd till håret som jag rekommenderar er att själva springa och köpa.
Funkar asbra och gör inte håret sådär flötigt och äckligt som andra produkter kan göra. :)
Har även varit på infomöte om individuellt val idag, tänkte välja psykologi A men då visade det sig att vi i SPA kommer läsa det ämnet gemensamt, riktigt gött. Så jag kommer nog välja personlig försäljning eller vad det hette, haha :)
Kom hem från mötet och drog och handlade åt kakan och tessan. Har fått mycket gjort så känner mig helt slut i kroppen. Men jag är nöjd och belåten!
Skickade in min beställning till LR i helgen, beställde en aloe vera lotion till mig själv, får hoppas det funkar på min hy i fejjan, är torr på vissa ställen och fet på andra, vilket är jätte svårt att sköta men aloe vera ska ju vara bra till allt så det är bara att hålla tummarna!
Ska försöka plugga lite tänkte jag, har en del att ta ikapp...
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0