Lördag, goa grejer!

Skön kväll igår, drog och festade med Natalie, Sara och Evelina. Hur mysigt som helst :)
Idag har jag varit och kollat modevisning som min syster och hennes dotter gick. Så himla roligt att träffa den lilla snuttan, hur söt som helst!
Drog sedan till Mamma och kikade när två tjejer provred min lilla ponny. Är faktiskt riktigt nöjd med hur dom gick ihop! Verkade vara riktigt seriösa köpare, så vi ska lämna ut honom på prov och se hur han går ihop med de andra hästar där han ska stå. Kommer även bli gött att ha honom nära (Spekulanterna bor i skövde) så jag kan åka och titta hur han går precis när jag vill! Är glad att få iväg honom, det förtjänar han. Sen samtidigt är det självklart skit jobbigt att sälja honom.
Min fina lilla gullponny!
Efter det drog vi till stan, köpte vitaminer i hopp om att min trötthet ska gå bort och även nya solbrillor :)
Sen kom jag hem igen och nu väntar jag på lilla Evelina, blir en mysig kväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0