Jobb, jobb, jobb

Har haft lite bloggpaus, det behövdes! :)
Började min APU i måndags. Från början gick jag inte alls ihop med min handledare men nu har det blivit bättre. Det var riktigt kämpigt första dagen då jag i stort sett bara gick runt och tog in massa info i åtta timmar. Har för det mesta fått packa upp varor och se söt ut, fy fan vad ont man får i benen!! Helt sinnessjukt... Dock har jag fått ändrade arbetstider, skulle jobbat från 10-18 men nu har det blivit 10-16 för att det inte finns så mycket att göra de sista timmarna.
har mest bara varit trött efter APU:n så har inte gjort så mycket. Sara och Johanna kom hit och drack kaffe med mig i Måndags och igår drog jag till Anders.
Idag har det varit fullt upp däremot! Slutade vid två ungefär, drog hem och då kom syster Jenny. vi planerade sommarjobbet det här året, vilka dagar jag ska jobba och hur mycket jag ska få i lön. Blev mycket nöjd, kommer tjäna en hel del samtidigt som jag bara kommer jobba vissa helger, hur bra som helst!
Snart kommer Emelie hit och dricker kaffe och tjötar skit, det var allt för längesen!
Hoppas ni haft det bra i början av den här veckan och att den blir ännu bättre !
Kan inte garantera att jag kommer skriva varje dag ett tag framöver, ibland är det tråkigare att skriva och ibland är det skit kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0