Jag vill ha sommar!!

Är tillbaka i skövde efter en helg i flistad. Blev ingen tjejkväll vilket är skit trökigt, hade sett fram emot det ! Men antar att det får bli en annan gång. Så istället för dom planerna drog jag ut i stallet för ett prova rida, har inte suttit på en hästrygg på evigheter. Eftersom mamma har börjat sätta igång Harry igen så var han helt underbar att rida, precis som jag minns honom! Har fått en gnutta lust att börja åka ut igen och rida, men är rädd att trötta som jag gjorde sist. Kanske borde jag lägga energin på skolan? Har dock bestämt mig för att rida en del i sommar, massa träning och njutning på köpet, underbart!
Fick hem lite grejer från LR i fredags, dags för lite jobb, ska bli gött som attans. Är ni sugna på ny parfym, nytt smink eller annat smått och gott så kommer ni till mig och inte kicks i framtiden ;)
Drar och har möte med min prao plats imorgon, sen vidare till falköping och träffar min brutta. Kommer bli en rivstart på en ny vecka, härligt!
Dagens:
Och sen självklart anders, men han blir nog årets höjdpunkt. Haha, vilken kille <3
God natt!
Oh just det! Hela helgen har jag lyssnat på en låt som jag totalt glömt bort, den är gammal som gatan, men helt awesome, hennes röst, MUMMA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0