It´s friday, im in love.

Hej, hallå och tja. Helg igen, hur gött som helst, ska sova sönder mig!
Idag har jag varit i skolan - blivit hämtad av min far - Packat väskor - dratt till fkp - sovit - kollat BB med nattapatta -och nu sitter jag i skype med Anders, en helt okej dag.
Har funderat mycket idag på vad jag ska göra med mitt liv, vill gå klart utbildningen, kanske jobba som spateraput i ett par år och sedan vidareutbilda mig till sjukgymnast. Dock ser jag det här som en ganska lång process, även om jag inte kan avgöra det nu så är jag rädd att jag inte kommer orka. Varför kan man inte bara bestämma sig för att bli en sak så blir man det?
Bara tro och hoppas på framtiden antar jag. Ska iallafall prata med min far och se om vi kan kika på en lägenhet åt mig, orkar verkligen inte åka runt så mycket som jag gör. Sen var ju planen från början att jag skulle få något eget. Men men, man vet aldrig hur det blir! :)
Helgen kommer spenderas framför datorn, med nattapatta och plugga en del.
Påminnelse till mig själv:
- Medicinprov, måndag
- Data och etik prov, tisdag.
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0