Fredag hela veckan!

Fredag, äntligen! Vaknade upp bredvid Anders, tredje dagen i rad så det kommer bli konstigt att inte göra det under hela helgen :c Vi var helt döda när vi vaknade, jag som hatar att snooza gjorde dock det ändå när anders tryckte på snoozning 3 gånger, haha !
Idag fyller min bror 19, känns konstigt, han är fortfarande den där irriterande 10-åringen för mig ;)
Hur som helst, ett STORT grattis till min kära bror! :)
Blir kalas och lite sånt ikväll hemma hos mamma, sen på lördag kör jag tjejkväll :)
Eftersom jag inte bloggade igår får jag skriva lite kort idag. Först i skolan var jag bara trött för det mesta, vi vaxade Evelinas ben på matrasten, vilket fick mig lite piggare ;) Haha, blev lite rolig situation får jag lova !
Sen på sista lektionen fick vi uppdrag att göra en skylt om att man måste ta av sig skorna här på skolan.
Den första vi gjorde blev såhär:
Våran lilla lärare var dock inte nöjd med resultatet och bad oss göra en med lite "snällare" text...
Men det här dög tydligen inte heller :(
Fast själv tycker jag det blev asbra ;)
Bloggar ikväll igen,
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0