Break it.

Hemma efter ännu en lång dag, faktiskt ganska skönt att få en riktig rivstart på veckan!
Jobbade länge idag, till fyra ungefär. Fick uppdraget att göra nya prislappar, 118 stycken skrevs ut och dom skulle delas och sättas ut i butiken. Usch, mindre roligt jobb måste jag säga! Drog till Pim´s med emelie efteråt och fikade, snackade lite blaska och tog det lugnt. Vandrade på stan och sedan hem. Han bara komma innanför dörren innan tessan drog med mig till maxi och kikade på skor, köpte mig ett par vårskor som verkligen behövdes med tanke på hur oerhört slitna mina andra skor är. Nu har vi börjat med maten, pytt i panna och ägg serveras idag och vi får väl se om vi lyckas få i min sjuka bror någonting. Stackaren som ligger här hemma på soffan och hostar, får hoppas på att jag slipper bli smittad!
Torsdag börjar närma sig och jag är JÄTTE NERVÖS! Ska till sjukhuset klockan tio över nio och kolla hur mina öron verkar. med tanke på att min hörsel har blivit nedsatt yttligare ett steg är jag rädd att få ett dåligt besked. Jag vill verkligen inte lägga mig på operationsbordet igen, finns ju inget värre... Kommer som sagt be om höraparat, med andra ord blir jag en pansionär i förtid!
Dax att steka ägg och bli tjock!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0