Bad update.

Har varit kass på att skriva det sista, har blivit otroligt lat av mig, det får bli ändring!
Hur som haver är det Torsdag, hur skönt som helst att det är fredag imorgon, då det förmodligen blir bio med Anders och sen vidare till Falköping.
Har inga större planer på dagen idag, ska ha utveckligsamtal och sen drar jag med Evelina hem och pluggar. När jag kommer hem ikväll ska jag låta den trötta Alicia ta över, så ska jag sova som en gud. Vaknade upp hos Anders idag också, ont i nacken och grejer, så jag måste sovit ganska konstigt.
Har medicin just nu och ska egentligen öva till provet som är på Måndag, men eftersom jag sitter här och skriver får jag inte speciellt mycket gjort ;)
Hoppas ni alla får en grym Torsdag!
Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0