It will only get better.

Hej kära vänner! Har verkligen varit världens sämsta människa på att uppdatera men har faktiskt inte haft tid. Ovanligt? haha!
Har haft en grym helg måste jag säga, sov i skara i onsdags och i väring hos min fina sara på torsdagen. Vi var ju lediga och då får man passa på att gå ut ;) Jobbade hos syster på fredagen och kan ju lova att man var ordentligt trött.. Men det är aldrig fel med lite extra pengar sådär! På lördagen bar det av till underbara göteborg med Natalie för att hälsa på Charlotte. Det var två mycket trevliga dagar bortsett från att jag brände mig riktigt rejält på söndagen då vi låg vid havet och solade i tre timmar (Gingers ska inte vara ute i solen allt för mycket utan att ha smörjat in sig...) Kom hem på söndagen och måndagen spenderades i skövde med mysiga människor.
Hoppas ni andra haft det minst lika gött som jag i sveriges underbara sommarväder som äntligen hittat hit! :) Dock har det kommit en hel del regn och åska idag, vilket kallas för typisk svensk sommar ;)
Slänger upp ett par bilder från göteborg också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0