Ain´t no other man.

Vaknade vid ett idag, så typiskt mig! haha :) Har spelat och käkat frukost hittills, så nu sitter jag nyduschad med en kaffe och det står jobb och pizza med mamma på schemat, vilket blir ett bra avslut på helgen.
Tackar alla för deltagande i fredags då vi skulle göra Johannas födelsedag till något lite extra :)
Åker till storasyster ikväll och lägger upp mitt eget lilla jobbschema för veckan som är påväg. Jobbar tills på torsdag då jag ska ta hand om systerdotter, städa, laga mat och massera de som är på ridläger där. Dags att tjäna lite cash ;)
Är förövrigt på toppen humör, det är ju inte alls långt kvar tills vi drar upp till borlänge på peace and love, jag är dönervös! Livet rullar som det borde och ja, vad kan bli bättre förutom vädret? ;)
Hoppas ni har det great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0