Trött bruuud.

Är så himla trött och seg, tuppar av snart! :( Delade min säng med en soet prick inatt, därmed vaknade man på ett wunderbart sätt! :)
Sitter i skolan nu och har skrivit om fobier. När jag satt och läste om det insåg jag att jag faktiskt lider lite grann av social fobi, HAHA!
hade matte för en stund sedan också, våran lärare fick ett roligt utbrott på en viss Amanda som var lite trög, älska våran klass och våra lektioner alltså! :D
Håller på med ett försök att sluta röka igen, måste ge det tid och försöka finna lite mer motivation, men jag SKA klara det!
Åker till Falköping sen och spenderar helgen med min Natalie, saknar henne så jag spricker snart :(
He´s so fluffy i´m gonna die!! Jag ska ha ett sånt gulligt barn någon gång i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0