Mylifeonmyoneway.blogg.se

Igår pillade jag lite på natalies bloggdesign, hon tyckte den behövde fräshas upp!
Blev ju bra! Alltaså
Mylifeonmyoneway.blogg.se
Idag tar jag det lugnt, längtar till helgen som spenderas med Rikard, träffar förhoppningsvis honom en sväng idaag också, en stoooor längtan!
Förövrigt satt jag och funderade igår, kanske är dax att få lite struktur på bloggen?
Hade en ide om att ha en kategori med min vardag och en med lite skönhetsvård, lite tips från mig eftersom jag har ett intresse för det där. Mycket möjligt att det blir något sånt, dyker väl upp någongång framöver!
PUSSOKRAM!

Kommentarer
Postat av: johanna bergman

du har ingen lust att fixa min blogg ngn dag eller? (a) / bergmaan

2011-01-29 @ 15:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0