Försovning men ändå en awesome morgon!

Hade ställt klockan som vanligt igår kväll och somnade vid halv tolv ungefär. Fastnade nämligen framför en dokumentär om hur tjejer ser på sina vaginor. Det är helt sjukt, tjejer i min ålder kan alltså få så dåligt självförtroende för sin fitta att det leder till operation. Det är så olika hur man ser ut där nere, vissa har större inre blygdläppar än andra (vilket är helt normalt) och vissa har mindre. På den här dokumentären fanns det tjejer som valde att skära bort det överflödiga. Jag menar... varför utsätta en kroppsdel för något sånt när man kan välja att ingen ska se den? Det finns ingen fitta som ser "fin" ut, alla är bara olika! jag har dock inte suttit i den situationen då jag varit missnöjd med min muff så det kanske är svårt för mig att veta hur dom tänker men ändå!?
Nog pratat om fittor och tillbaka till min morgon. Klockan ringde som vanligt och jag som var ganska trött gjorde något min kropp VERKLIGEN inte klarade av, jag snoozade korkad som jag är och därför somnade jag om och hörde inte klockan mer. Vaknade vid 20 över åtta och började göra mig klar. Var skit irriterad på allt som kom i min väg tills jag kollade telefonen, helt otroligt vad ett litet sms kan göra mycket så nu är hela dagen gjord! Tihi, den där människan är värd väldigt, väldigt mycket! :)
Idag blir det till att tvätta och gymma. Har fortfarande en hemsk träningsvärk men får försöka klara av dagens pina ! :)
Dax för idrottsteori, pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0