A bath for beauty.

Ska hoppa ner i badet snart tänkte jag, så kan lika gärna skriva ut hur det ser ut för min del när jag ligger där och myser!
Använder mig av detta:
* Massa jävla badskum.
* Ljus!
* Kroppsskrubb
* Tvål
* Rengöringsmjölk (För ansiktet ofc.)
* Schampoo
* Hårinpackning
* Balsam
* Body lotion
* Aha- fot och hud creme

1. Fyller upp badet till max och typ hundra liter badskum. Ställer alla krämer och skit i badkars kanten så det är lätt att komma åt (I vissa fall när jag orkar så häller jag upp allting i små skålar, skit onödigt!), tänder lite ljus och öppnar fönstret en aning så man kan andas. ;)

2. Lägger mig i badet och doppar mig, börjar med att ta fram balsamet och kleta in benen med detta. Ja det låter konstigt men rakar inte benen med något annat än balsam, det är Natalie som gav mig tipset och benen blir gudomligt lena och mjuka! Rakar sedan benen och skrubbar dom med kroppsskrubb.

3. Tvålar in hela mig, skrubbar sällan magen och sånt där för att det är typ det obehagligaste jag vet!

4. Doppar mig igen och sen slänger jag i schampoo i håret, doppar mig igen och sen kletar jag in massa hårinpackning. Sätter upp håret i en klämma och låter inpackningen sitta i resten av badandet.

5. Tvättar ansiktet med rengöringsmjölk, hatar som sagt att slänga massa tvål på känslig hy i facet.

6. Tar ur vattnat ur badet, släpper ut håret och sköljer hela kroppen (Ofc).

7. Sen blir det massa bodylotion och smörja in mina små söta fötter, torka hår och gräva ner mig under täcket och sova!

Ungefär såhär brukar det se ut, badar typ bara när jag känner att jag måste ge tid till mig själv och min kropp. Måste medge att det är helt sjukt givande och avkopplande, rekommenderat till alla!
Har ju inget jävla schema jag följer dock, kanske låter så när jag förklarar men riktigt så är det inte, men ungefär :)


Badskum jag använt men lyckats ta slut på, men det bästa jag någonsin haft!

Rekommenderade det här märket tidigare men det är typ det enda jag använder, både bodybutter och skrubben är hur bra som helst och fungerar jätte bra på känslig hy. Finns att köpa e de flesta butiker, går inte på allt för mycket pengar heller :)

Rengöringsmjölk från Madame chic. Ett företag som utan tvekan överträffar alla andra. Brukar få produkter från dom i julklapp och present från mamma. Det enda negativa är väl att det är ganska dyrt, annars hade jag ENDAST haft produkter från Madame chic. Går att köpa på internet, googla bara madame chic!

Kommentarer
Postat av: Natalie Arvidsson

Balsam in my <3 haha, ne men sjukt bra är det! :D

2011-01-31 @ 21:50:07
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/
Postat av: Alicia

Tror det var en av dina smarta sidor som talade när du kom på det ;)

2011-02-01 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0