This is how you do it.

Har varit en lång och trött dag, halvsovit på ett par lektioner och längtat hem till sängen. Efter skolan var det ju självklart raka vägen hem, sova någon kvart och sen iväg till affären med Tessan och handla inför kvällen. Eftersom våran kära lilla tessan fyllar år snart så kom Pappa, Cristina, Jenny, Jerry och hilma på besök för att käka lite mat med oss och fira tessantuss! Hilma är den sötaste systerdottern man kan ha, hon gillar att pussas, speciellt på sin moster ! ;)
Känner mig lite halvt sliten såhär på kvällen, vill bara lägga mig i sängen och sova men måste få klart lite skolarbeten och div. saker :(
Imorgon är det Torsdag, får se om jag träffar Anders en sväng, om han orkar och vill det är klart :) Är riktigt sugen på att dra ut och fota också, längesen sist!
Hur som haver sitter jagi skype med filuren Anders och han bad mig blogga och det gjorde jag! Så det här inlägget är en sked underhållning för honom.
Är sugen på sommar och ridning också, låter as härligt ju!

Vill göra något med mitt hår också men har verkligen ingen aning hur, tips? :)
Funderar på typ det här som jag hade för ett tag sedan fast i mörkrött med en och annan blond slinga, vad tror vi om det?

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0