Jag brinner av en längtan men den elden är för svag.

Har haft en bra dag, ingen större stress eller ansträngning! Efter skolan blev jag hämtad av Anders, åkte till honom och tjötade lite. Kom sedan hem och gick över till grannen för att baka kladdkaka och fnittra en sväng!
Imorgon är det fredag, verkligen hur skönt som helst! Åker till falköping imorgon och är med min brutta som har kommit hem från dalarna idag! :) Sen på lördag blir det förmodligen bowling med systrarna, ska bli jätte mysigt att göra något ihop! :)
Hepp, mina ögonlock är inte med mig så därför ska jag kasta mig på sängen och slockna ett par timmar!
Måste bara påpeka att Anders har världens godaste parfym, så jag tog mig friheten att dränka min tröja med ett sprut och sniffa på emellanåt!
Kommer bli beroende tror jag!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0