Göteborg och Natalie gullet!

Har kommit hem från göteborg för en stund sedan, käkat tacos och nu sitter jag med hårfärg i huvudet och väntar på ett resultat. Alltid mysigt att göra saker med min brutta, ikväll blir det chips och dip för Natalies del och massa godis för mig, kommer bli göttigt! :)
Provar ett nytt märke på hårfärg idag, dom andra har antingen blivit för mörka eller tvättats ur på nolltid så det har blivit 58 olika nyanser i håret, inte okej!
Förlitar mig därför på viva den här gången, om den inte blir bra så kommer jag bli gaaalen :)
Bloggar ikväll om resultat :)
Annars köpte jag ett par byxor på JC, dom är vita och blir verkligen något utöver det vanliga jag använder.
Sen en mörkblå tröja på H&M, ganska alldaglig men blev ganska kär i den :)
Måste påpeka att dagens stora saknad är min lilla Sara Torgin, ska dra med henne på en fika nästa vecka tänkte jag.
pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0