Foton och fix!

Har kikat lite på alla kort jag och Natalie tog på varann, plockade ut 3 stycken jag tog på henne som jag blev riktigt nöjd med. De är en aning redigerade men det är bara småfix som kontrast, ljusstyrka och brusrebrudicering som jag inte ens kan stava till. Men som sagt är det bara lite småfix för att få till effekterna.
Tycker om den här eftersom den ser enkel och elegant ut (:
Bilden talar för sig själv, är helt galen i den här och redan när jag lyckades knäppa den ville jag bara få till liknande, den är ashärlig!
Har ingen riktig anledning för den här, tycker bara om den. Har dock fått bättre bilder där jag inte är så korkad och kapar av ena benet. Haha! Men fastnade för bilden helt enkelt :)
Är riktigt sugen på att fota igen som jag nämnde igår, får bli snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0