En snöfylld fredag.

Gick och la mig tidigt igår, så fick massa sömn inatt. Är dock trött fortfarande, men det beror nog på att jag fick lite mer sömn än vad jag behövde ;)
Käkade tacos igår, drog på info om ett jobb och lite sånt där, helt okej!
Vaknade ändå på rätt sida idag, genomförde redovisning i estet och svenska som kändes ganska bra, ska ha engelska redovisning idag också men har varit så busig och inte ens börjat än med tanke på att jag snart blir utbränd, varit lite mycket det senaste!
Efter skolan drar jag hem och äter, packar och duschar. För ikväll blir det först kalas för min systerdotter Hilma som fyller 2! Sen blir det lite party i töreboda. Hade velat dra på klassfesten men finns en liten hake, vill inte förstöra en annan persons kväll om jag får alkohol i kroppen så får nog hoppa över det, med tyngd i hjärtat. Dessutom kör det ihop sig med skjutis till Tibro efter kalaset så.
Sover i falköping inatt, behöver min brud som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0