En natt i väring!

Snart bär det av till stationen, ska hoppa på ett tåg och dra mig till skövde. Där blir det till att packa om i väskan och dra vidare till sara i väring. Kvällen spenderas med härligt folk och ett glas vin i handen.
Imorgon drar jag vidare till min mor, får besök där en sväng och sedan blir det till att ägna sig åt fettbränning resten av veckan, det är ju hur gött som helst att vara ute och springa i det här vädret, speciellt ute på landet!
Men hur mår jag då? Jo, det är 1000 gånger bättre! Har verkligen tänkt dom senaste dagarna och kommit fram till att jag inte ska deppa för något som inte är värt det.
Därmed säger jag: Alicia is back on track!


Lite kissie style sådär, men vilken kille vill inte ha feta läppar?!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0