Det går bra nu.

Skönt att vara tillbaka i skolan får jag lov att säga, lite rutiner och struktur på dagen! Evelina är min bitch, min räddning :)
Efter skolan blev man hämtad av Anders, en film och lite småprat sen hem och duscha, som alltid är lika skönt! Natalie befinner sig fortfarande i dalarna, hårda tider för en liten flicka som mig! När hon kommer hem ska jag stå beredd med kladdkaka och kaffe, vara fullproppad av snack så det blir hål i hennes huvud :)
Min dag har varit bra, fortfarande lite smått sjuk och rasslig men nothing can stop me.
Hur har eran dag varit?
Avslutar kvällen med en låt som är ganska gammal men hjälper mig på fötter för tillfället :)
BRA SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0