Bed time!

Startade min tisdag med försovning, en sjuhelsikes morgon jag har stor lust att glömma!
Vaknade tio i åtta av att det borrades i grannarnas vägg, lovar er att det var ett mindre mysigt sätt att bli väckt på. Borrandet fortsätter och jag rotar desperat igenom garderoben efter något lämpligt att slänga på mig. Fick bli ett linne jag impulsköpte igår, svart kofta och svarta leggins, enkelt och bra.
Slänger i mig frukost och ska försöka pyssla på lite smink och fixa håret men allt blev bara felfelfel! Skulle gå till bussen vid kvart över nio, tänkte att jag äntligen skulle få lugna ner mig en stund med lite lunkande bort till busskuren och min morgon cigg (Som vanligt, något som ingår i mina rutiner) Kommer på mig själv med att cigaretterna är slut, blir skit förbannad, borde verkligen sluta röka.
Jag är en sån person som MÅSTE göra samma sak varje morgon, blir något fel som att kaffet är slut, jag har dålig hårdag eller att cigarett-fanskapen är slut så är hela dagen förstörd, allt känns bara fel. Därför tar jag beslutet att sova nu, 20:18 och hoppas på en bättre dag imorgon, wish me luck!

Söt chey @ Söndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0