Back to school!

Efter en oerhört kort helg är man tillbaka i skolan igen, någon mer som tycker att det gått för fort? Jag blir nästan lite grinig :(
Har dock varit awesome, göteborg som sagt, film och godis och bara ta det lugnt.
En rolig sak förekom dock i lördagskväll, jag och natalie sitter i köket och tar en rök:
Eveline (Lillsyrran i falköping) - Vart ska ni ikväll?
Natalie - Ingenstans?
Eveline - Men vad ska ni göra då?
Jag - Sitta hemma med godis och kika film? :o
Eveline - Vaddå, ska ni inte festa?
Varpå jag och Natalie tittar på varann med frågande blickar. Vi båda inser att vi faktiskt lugnat ner oss på den fronten och hellre sitter hemma för att ägna tid åt avkoppling, inte likt oss med andra ord! Vi kanske får bege oss ut snart!
Min morgon har inte startat på topp, eller lite kanske. Vaknade 2 min innan väckarklockan, vilket är bra för då vaknar man pigg och gó! Sen göra sig ordning som tog kort tid, håret var med mig och ingen klädångest här inte! Satt i lugn och ro i köket, tog en kaffe och ett par mackor utan stress, precis som jag vill ha det. Sen när jag skulle gå till bussen insåg jag att busskortet ligger i Falköping, så jag börjar lunka iväg till skolan och jag hatar verkligen att gå! Tog mig 25 min att gå till skolan och kände mig bara mer stressad för varje steg jag tog. Älskar att gå lugnt men småsprang med korta steg, förstörde håret och blev svettig och äcklig :(
Kommer till skolan iaf och var lite rädd att Evelina skulle vara grinig eftersom hon slutar röka, men hon har hållt humöret på topp, det gillas!
Så här sitter vi på våran vanliga plats längst fram i klassrummet, hon spelar tetris och jag börjar inse att min inlägg börjar bli lite väl långt ;)
Därmed blir det en söt nytagen bild och ett avslut på ett tjatigt inlägg :)
Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Natalie Arvidsson

Vi börjar bli gamla som sitter hemma och har det gött.. haha, kommer ihåg när vi inte fick festa en helg pga vi var sjuka och vi trodde att vi skulle dö! hahaha! Ne, men vi får hitta en go fest snart tycker jag allt ;) <3

2011-02-28 @ 14:07:34
URL: http://mylifeonmyoneway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0