YOUR LIFE JUST STARTED.

En riktig heldag får jag lov att säga, gick upp klockan sju och började tvätta. Gjorde iordning frukost till mig och Johanna men att få upp den tösen ur sängen var en annan femma ;)
Duschade och blev klar med tvätten runt tolv då Evelina kom innan praktiken. Kilade bort till Rolfs och gjorde 3 behandlingar och sedan hem för att ta hunden en sväng. Vidare till stan och möta upp Viktor, blev bjuden på kaffe i vårat kära Pim´s och sedan ham igen med Johanna. Till maxi och hjälpte henne hitta en klänning och sedan hem för att käka pizza och kika hockey med brorsan och Tessan. Julia kom in som vanligt på kvällskvisten och käkade popkorn. Nu vid elva kan jag äntligen pusta ut och lägga mig under täcket!
Mycket tankar kring mycket just nu så ska skynda mig innan det klistrar sig i huvudet på mig!
Hoppas ni haft en bra dag, det har jag! :)

Hittade en skit gammal bild på mig och viktor, den får vi bjuda på!
Riktigt kul att träffa honom igen och snacka massa minnen, han har varit saknad! :)

Kommentarer
Postat av: goofy

fan vad snygga vi är!

2012-01-26 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0