UP TO THE TOP.

Sunday bloody sunday som man brukar säga, för mig är det dock humöret på topp denna dag!
Hunnit med mycket i helgen, känns allt mer och mer som man kommer på fötter, och vilka fantastiska vänner jag har!
I fredags drog jag till Johanna, vi drog iväg till en hemmafest som givetvis var trevlig:) Övernattade hos min kära lilla Johanna, sånt gör man allt för sällan! Vaknade halv två nästa dag och hoppade in i duschen, käkade tacos från fredagen och myste innan vi for till Sara. Hela lördag kvällen satt vi hemma hos sara och letade någonstans att dra, dock utan resultat, haha :( Men det var trevligt ändå :)
Idag har jag, Sara, Jimmy, Philip och Tom varit i Skara och badat. Också en sån där grej man gör allt för sällan, så trevligt som det är :)
Nu har jag gjort en sån där typisk Alicia-grej, slängt på 50-tals musik i lurarna, tänt ljus, slängt på mig myskläderna och dricker kaffe!
Ha en skön söndag-kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0