A MOMENT WITH MYSELF.

Bosatt vid datorn igen, fan vad gött det är ändå. Funderar dock på ett bad snart, låter fruktansvärt lockande!
Idag har jag inte gjort något alls typ, haft praktik med 2 behandlingar samt färgat Evelinas hår. :)
Äntligen har snön börjar lägga sig över skövde, vi måste ju ändå vara den sista staden det kommer till. :O
Berättade aldrig om att jag köpte nyårs-klänning förra veckan. Sprang in på Cassels för att bara kika lite. Hittade en så fruktansvärt söt klänning, hade inga pengar till den egentligen men hade sån jävla tur och fick den för 300 när den skulle kostat 600 så jag slog till direkt när jag provat den. Satt ju som smort! ;) Ett par pumps till så blir det skit bra :)


Ni lär ju få se den på efter nyår då kameran levt sitt liv ;)
Funderar dock på att ta bort axelbanden, blir ju en lite sexigare look på det viset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0