Dear blog...

Hejsan hoppsan! En kort uppdatering ska jag ge er var tanken :)
Sommarlovet närmar sig sitt slut och jag har lite jobb kvar, vilket innebär att jag i stortsett inte är ledig mer nu. Usch :(
Har inte skrivit ett skit om peace and love förresten och det var ändå längesen vi var där nu. Måste säga att det är det roligaste jag vart med om på hur länge som helst! Vi har redan börjat ladda inför nästa år som ska bli dubbelt så bra ;)
Vi söker även folk som kan tänka sig följa med, ju fler destu bättre ! :)
Har varit ett relativt lyckat sommarlov, hade dock önskat att jag hade låtit bli den där delen med att sova bort dagarna, det är fan inte värt det :( Har inte saknat skolan för 5 öre bortsett från klassen som har sveriges bästa brudar !
Nog talat om skolstart osv. Tänkte puttra ner min kommande vecka lite snabbt som ett schema till mig själv :)
Mån: Åka in till skövde, köpa lite gott tilltugg. Sedan vidare till väring för film och mys med Johanna. På kvällen åker jag till syster.
Tis: Jobb mellan 06:30 - 16.30. (Fixa hilmas rum, sitta barnvakt och städa) Inga planer inför kvällen.
Ons: Jobb mellan 08:00 - 16:30. (storstädning samt barnvakt) på kvällen måste jag börja läsa medicin.
Tors: Jobb mellan 08:00 - 16:30 (Kolla så allt är rent och snyggt, tvätta det sista osv.) Får även min hörapparat denna juvliga dag! :) Sover sedan i skövde.
Fre: Åker till lidköping, blir bjuden på afterwork med buffé av kusin, sover sedan hos henne.
Lör: Åker till falköping, jag och pappa flyttar mina grejer till skövde igen.
Sön: Installera sig i skövde och ladda inför en seg skolstart!

När skolan börjar blir jag förhoppningsvis mer aktiv här igen, hade ju varit plus i kanten sådär ;)
pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0