You can do everything.

Är hemma efter en sjukt jävla bra helg! Har inte kunnat blogga och hade ingen större ork när jag kom hem heller. Nu har dessutom klockan sprungit iväg så jag ska faktiskt lägga mig och sova. Men jag lovar att jag skriver imorgon om hur jag har haft det. Det ska även läggas upp bilder från när jag fotade evelina, lite smakprov sådär ;) så får vi se om någon mer lockas till att stå som modell, om ni inte förstått det så söker jag fortfarande folk som vill stå och se snygga ut på lite vår bilder. Dessa bilder ska användas till ett litet projekt jag har tänkt att genomföra iår :)
Har fått lite undrande sms och så det senaste, många undrar hur det går med kärleken så att säga. Jag och "min" fina lilla grabb tog beslutet att bara vara vänner, mer än så behöver jag inte säga men nu vet ni! :)
Hoppas alla haft en fantastisk kväll så får ni lite saftigare att läsa imorgon ! :)
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0