When everything comes around

Har inte skrivit speciellt flitigt på sista tiden, lite dåligt gjort av mig sådär ;) Har haft ett fantastiskt lov med helt underbara människor, så himla skönt att bara kunna köra sitt race i en vecka utan några korkade tider att passa ;)
Just nu sitter jag ute på altanen hos min kära mor, kan lova er att det känns i hela kroppen att man har druckit en slatt för mycket igår.. haha! Sitter som sagt här i det fina vädret och inväntar lite folk som det ska grillas tillsammans med. Kommer bli ett bra avslut på lovet, för sen är det nya tag! Inte långt kvar i skolan nu, hur skönt som helst!!
Kan man säga att sommaren är här? Det tycker jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0