sweet life.

Har varit en riktigt lugn måndag, stannade hemma från skolan idag, kände mig lite halvdan i halsen när jag vaknade. Har inte gjort ett jävla skit, bara suttit och glott och dom senaste två timmarna har jag klättrat på väggarna och inte vetat vart jag ska ta vägen riktigt!
Nog talat om trams, har som sagt haft en jätte bra helg, var i trollhättan med evelina. Grillade och drack med riktigt härligt folk, sjukt jävla underbart faktiskt. Det är starkt rekommenderat att dra iväg spontant över en helg och hitta på något, man färskar upp tankarna och får humöret på topp helt enkelt :) Många av er gör säkert detta då och då men jag är väldigt dålig på att hitta på något utanför hemstaden, men det ska bättras!
Här får ni ett par bilder från fotningen på evelina som jag lovade er också :)
Sådär ja! Jag blev nöjd iallafall, hade dock velat ta bilderna lite tidigare så man slipper anpassa sig till vart solen står.
Hoppas alla haft det gött idag iallafall.
Nu ska jag avsluta min kväll med ett samtal från en kär gammal vän!
Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0