Helg, mumma!

Ska bli så skönt att få sova ut imorgon, för idag är jag verkligen inte pigg alls. Blir helt galen på att vara så jävla trött. Ska snart ha grammatik-prov i engelska, får verkligen hoppas att jag klarar mig. Haha :)
Efter skolan ska jag hem till min bror igen (Sov i falköping inatt nämligen) och sen vidare hem till mamma och fira min kära storebror som fyller 25 år idag, massor med grattis!
Gammal bild från fb men skit samma, GRATTIS!
Åker till falköping ikväll igen och börjar ladda upp för morgondagen, åker till Trollhättan med Evelina och hoppas på en skön helg!
Vädret är ju nästan för bra för att vara sant, bortsett från att det blåser en hel del, man blir liksom inte så sugen på att sitta ute och fika eller så då, vilket jag är såååå sugen på att göra varenda dag!
Hoppas alla har det bra, för det har jag (Till viss del) ;)
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0