Yeah, you drive me crazy...

Insåg att jag inte har uppdaterat på ett tag, not good!
Men ska gör ett tappert försök och faktiskt skriva ett inlägg. :)
Bror, tesselituss och jag har nu flyttat till storegården. Jag har fått en aningen mindre rum men det tyder på mysigare hemma kvällar med mig själv (eller han*) och det är ju kanon! :) Är helt slut efter dom här 3 dagarna, har bärt ner massa masssssssa saker från andra våningen på havstena för att sedan köra till storegården och ta upp all skit igen på tredje våingen! Inte min grej med andra ord. Men det ska bli helt galet skönt när det äntligen är klart, bara få ta det lugnt och packa upp resten av sakerna.
I helgen åker jag till min mor, men det blir inte mycket sova ut för det! Våran klass ska tydligen vara med på shoppinghelgen i skövde och massera folk = kallt och trött = grinig tjej.
Tänkte inte tjata mer nu, men där emot ska jag slänga upp en låt som jag lyssnar sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0