Lyckat...

Tillbaka i skolan nu efter en sjuk helg. Dock tvekar jag på att jag är helt frisk. Är yr och jävlig, känns som jag spyr över datorn här snart.
Igår flöta vi en stund på morgonen, sen kom Marica till natalie och jag tig en dusch. Åkte tillbaka till skövde efter vi käkat och var med Sterner en sväng. Trevligt, trevligt!
Vill hem och sooova, håller på dö här ju :(( Haha. Vi har datorkunskap tror jag, skit segt...
Vi har gympa sen idag också, hur ska det gå...? höhö.
Pratade med Pappa igår också, vi diskutera vad jag ska få för mobil. Han verkar vilja att jag ska ha en jävla tutch, jag vägrar kan jag ju lova! jag ska ha gamla hederliga knappar.
Tror jag vet vilken telefon jag vill ha iaf,
Den här!
Så jävla snygg är den!
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooooh, yes, den telefonen tror jag faktiskt är helt okej, är det inte den där diamant telefonen lr vad dom kallar den? :)

helt okej, och eh aa, du ska faaan klara ut hela skolveckan ! annars är du en riktig meeeees ! :D köööss

2010-09-13 @ 10:43:33
URL: http://ddanniz.blogg.se/
Postat av: The blog owner.

Jo det är den mobilen! :D Så snyyyyygg :D

Haha vi får väl se ;) Nä men det ska väl funka :)))<33

2010-09-13 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0