Jag hatar att vara sjuk.

HNGDKGHCHGJDHLKJDHJSHJLKDBMhDKHJDJunk fhbgfbfn kcjsbv ik fnhjgykfchaiju hvb fjk
Ja, jag har damp just nu, jag vill FESTA jävla fucking skit blä usch. BANAN!
Haaaaaa-ha.
Jag vill ha godis nu, för att tröst äta en stund.
Tillbaka till seriöst talk.
börjar iaf bli på bättrrings väg, skönt. Som ni ser så är bloggen omgjord (igen) men är inte helt klar. Satt och greja lite med en bakgrund igår som faktiskt blev klar men aldrig upplagd. Så den kommer upp ikväll istället! :)
Tittade på filmen salt förut, riktigt bra film men ganska jobbigt slut. Sen å andra sidan var den ganska knepig. Men bra som sagt.
Vi får se vad vi fördriver dagen med, skriver väl sen igen :)
Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0