But what if we never comes to that part?

Jag började fundera... Det kanske inte är oss det är fel på. Det kan bara är så att det inte ska vara en vänskap mellan oss. Är tillbaka på skolan efter en helg med blandade känslor. Jag tog steget att göra slut med Stoffer igår och med sorg i hjärtat var det bara att gå vidare. Det var mitt fel att det blev dumt på slutet och det är även anledningen till att jag lämnade honom. För jag tänker faktiskt inte såra honom mer. Idag är det måndag och jag har haft en helvetes morgon. Var stressad som attan och när jag väl skulle gå så upptäckte jag att mitt busskort är borta. Kul kul, en stressad Alicia näst intill springer ner till stan för att komma i tid. Hon tänkte att hon kanske glömt kortet hemma hos mamma eftersom lilla alicia varit där i helgen och skulle skriva ett sms för att fråga om mammsen kunde kolla efter. Alicia skriver ett sms när hon är irriterad på väg till skolan. Då händer det ofattbara, Alicias fria sms är slut! Hon håller på slå ner någon på vägen till skolan och svettas dessutom som en jävla gris. U-N-D-E-R-B-A-R-T Jag drar iaf till Mariestad sen tror jag, får se om jag hittar busskortet... Sen ikväll ska nog jag baka något gott till Tessan och mig. Brodern får inget, för han är dum. Måste också bli klar med resten av inlämningarna, så det blir väl lite mys i sängen med choklad och massa arbete ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0