I can feel it in my legs.

Måndag igen, hääärligt...?
Vaknade tidigt imorses, gjorde mig iordning lite snabbt och upptäckte att jag hadde en halvtimma kvar tills bussen gick, gick runt i lägenheten och segade. Sen när jag väl går ut till bussen ser jag att ingen annan står där, blir fundersam och börjar undra om jag tagit fel på tiden? Står där yttligare 5 min och tänker sen att jag måste minnas fel på vilken tid bussen går. Skickar ett sms till tessan och får köra mig till skolan, kände mig besvärlig! Haha...
Helgen har varit helt okej, festade i fredags och tog det bara lugnt lördag och söndag.
Har fått ny mobil nu också, har visat den tidigare här på bloggen men för er som inte sett den så slänger jag upp en bild till på den.
Jag är ganska kär i den faktiskt!
Veckan är planerad:
Måndag (idag): PLUGGA
Tisdag: Vara med Marcus (som vanligt)
Onsdag: Vara med en saknad Sara torgin!
Torsdag: Kolla minneskort och köpa div. saker till mig själv.
Fredag: Vara men Stoffer en sväng.
Lördag: Fest som fan + Marcus sover hos mig.
Söndag: Bara massa mys med en hög filmer och sova bort dagen.
Älskling, Jag vill inte ha det såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0