Hösten kan vara ganska fin ändå!

Sitter nu i sängen och saknar Marcus, vill verkligen ha honom bredvid mig nu!!
Idag hade vi ett kort prov som kändes helt okej, sånt gillas när man faktiskt känner sig säker. Dock var det ganska enkla frågor men ah, jag blev glad tjej iaf (:
Har varit i stöpen och hälsat på idag också, måste erkänna att jag saknar det en aning.
Kom hem vid tio i fyra ungefär och blev plötsligt sjuk trött, blev till att lägga sig i sängen och sova till klockan sju.
Lagade sedan lite mat åt mig och Kakan (bror) och kollade på saw III som Kakan och Cola började titta på. Sen ut och träffa Oskar, vi snackade igenom lite shit som hänt och det behövdes. Får väl se sen om vi kan börja umgås som vanligt..
Nu sitter jag iaf här och har gått igenom bilder jag har tagit på Natalie i helgen. Lägger upp ett par som jag blev riktigt nöjd med!
Har inte redigerat dom än som ni kanske ser eftersom jag inte har Photoshop.
Som sagt är Natalie modell och jag är fotografen.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0