Bdb folk...

Jag stör mig på folk på bdb, och inte LITE heller. Stör mig på att alla lägger ut en bild där dom frågar "Ska jag ta bort mig bdb?", Ni vet vilka jävla svar ni får ! Ni söker uppmärksamhet och bla bla bla. Jag kan säga såhär, NI STÖR MIG.
Alla som säger att bdb suger och skit kan lite gärna ta bort sin användare, ni är inte tvingade att vara medlemmar där. Jag kan själv tycka att bdb är kasst, men jag är medlem där för att kolla andras bilder och ibland kunna lägga ut något gulligt när jag har tråkigt. Man fan heller att jag sitter och klagar till massa andra folk när jag själv har gjort valet att vara medlem där!
Något som stör mig ännu mer vad det gäller bdb folk så ser man som ett exempel att någon har kollat min sida och jag känner inte den här personen. Då ska jag kolla vad denne heter och tittar där det står "Namn:" (Självklart) Och vad står det där? Det står saker som: "Fråga din pojkvän ;$", "Deruuuuhhh!", "Fråga ngn?!" Och sån där skit. För det första så har inte min pojkvän legat/vänstrat med dig (vilket jag antar att alla puckon menar.) För det andra så får du skriva in ditt namn för att folk ska veta vem du är, och till sist så tänker inte jag gå runt och fråga folk efter ett jävla namn du har svårt att få ur dig.
JAG BLIR SÅ SJUUUUUKT JÄVLA TRÖTT PÅ ER, DRÄNK ER, SERIÖST!
Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: sofiaekblom!

haha helt rätt, GO WHITE GIRL!

2010-10-27 @ 23:40:16
URL: http://sofiasoklart.blogg.se/
Postat av: Aliciiiaaaaa

I try to keep it up!

2010-10-28 @ 07:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0